Tule mukaan vaikuttamaan!

16.5.2019

Haussa aktiivisia ideoijia ja toteuttajia.

Nyt avoinna paikkoja seuraavissa ryhmissä:

1) Seuran hallitus
- Toiminta-alueena ja kehittämiskohteena koko seura
- Paikkoja vapautumassa 1-2 kpl. Vastuualueet jaetaan hallituksessa vuosittain uudelleen lukuunottamatta puheenjohtajan tehtävää, johon henkilö valitaan jo 11.6.2019 pidettävässä kevätkokouksessa.
- Hallitus kokoontuu 4-6 viikon välein.

2) Tähtiseuratoiminnan kehittämisryhmä
- Toiminta-alueena ja kehittämiskohteena lapset ja nuoret (Tähtimerkki jo myönnetty) sekä aikuiset (Tähtimerkkiä haetaan)
- Ryhmään ovat tervetulleita kaikki seuratoiminnan kehittämisestä kiinnostuneet.
- Ryhmä kokoontuu muutaman kerran kaudessa ja ryhmän työtä voidaan ainakin osin tehdä yhdessä seuratuen ohjausryhmän kanssa.

3) Seuratuen ohjausryhmä
- Toiminta-alueena saadun tuen kohdealue harrasteluistelu
- Ohjausryhmä koostuu puheenjohtajasta, toiminnanjohtajasta sekä 2 harrasteluistelun edustajasta.
- Ryhmä kokoontuu neljä kertaa kaudessa ja ryhmän työtä voidaan ainakin osin tehdä yhdessä tähtiseuratoiminnan kehittämisryhmän kanssa.

Ilmoittaudu mukaan innokkaseen seuratoiminnan kehittämiseen ja pyörittämiseen viimeistään 10.6.2019 Kaisalle (ntl.hallituspj@gmail.com).

Tervetuloa mukaan mahdollistamaan seuran laadukas toiminta, kehitystyön jatkuminen sekä luistelijoidemme viihtyminen jäällä!