Seurapaitapäivä 24.9. on pian täällä

18.9.2019

Nyt kaikki innolla mukaan!

NTL osallistuu Olympiakomitean Seurasydän-kampanjaan ja on mukana viettämässä tiistaina 24.9. seurapaitapäivää. Osallistu seurapaitapäivään pukeutumalla päiväkotiin, kouluun tai töihin seuran toppiin, paitaan, tai fleeceen. Kisaryhmäläiset voivat ao. päivänä laittaa päälle myös kisakietaisutakin ja Frozen Mistrals -joukkueen jäsenet vaikka joukkueen treenipaidan.

Seurapaitapäivän tavoitteena on liputtaa seuramme värejä ja edustaa ilolla ja ylpeydellä liikunnan riemuja ja taitoluistelun iloja – yhteisöllisyyttä!

Valokuvat seurapaitapäivästä ovat ao. päivän aikana tervetulleita Kaisalle joko sähköpostitse osoitteeseen ntl.hallituspj@gmail.com tai esim. whatsappilla. Parhaat palat valokuvista julkaistaan seurapaitapäivänä seuran sometileillä!

Olisi hienoa, jos seuralaiset innostuisivat laittamaan seurapaitapäivänä myös kuvia omille somekanavilleen tunnuksilla #Seurasydän, #seurapaitapäivä ja #nurmijärventaitoluistelijat tai #NTL.

Lue lisää täältä.

Tervetuloa mukaan hauskanpitoon!