Kausijulkaisuun seuralaisten parhaita luistelumuistoja

16.2.2020

Juhlakausijulkaisu työn alla.

NTL:n 30. toimintakauden kausijulkaisu on työn alla ja tavoitteet ovat korkealla.

Juhlakausijulkaisussa halutaan nostaa esiin seuran eri toimintavuosien ilon hetkiä ja luistelijoiden mieleen jääneitä tapahtumia. Jos olet luistellut NTL:ssä, joko lähivuosina tai vuosia sitten, ja haluat levittää taitoluistelun riemua kertomalla parhaasta luistelumuistostasi NTL:ssä, lähetä se 1-3 lauseeksi puettuna tapahtumavuosi- ja nimitietojen kera helmikuun aikana osoitteeseen ntl.hallituspj@gmail.com.

Kausijulkaisu, jossa pyritään julkaisemaan mahdollisimman monta luistelumuistoa, laitetaan jakoon 18.4.2020 Liisa Ihmemaassa -kevätnäytöksessä.

Kiitos kaikille osallistuville jo etukäteen - tehdään kausijulkaisusta yhdessä upea!