NTL hakee tanssinopettajaa

27.7.2020

Nurmijärven Taitoluistelijat on Lasten&Nuorten sekä Aikuisten Tähtiseura, jonka arvoja ovat mm. iloinen yhteistyö, kannustava ilmapiiri ja taitoluistelun riemu. Haemme nyt tanssinopettajaa yksinluistelun kilparyhmille.

Tehtävänä on opettaa monipuolisesti taitoluistelua tukevia tanssilajeja seuran R2-R5 -ryhmäläisille torstaisin klo 16.30-18.55 Klaukkalan jäähallilla. Ryhmät on jaettu kolmeen ikä- ja tasoryhmään nuorimpien ollessa ala-asteikäisiä ja vanhimpien lukiolaisia.

Tanssiopetuksen tulee sisältää erilaisia tanssilajeja, joista on hyötyä mm. yksinluistelijoiden kehonhallinnan, liikekielen ja ilmaisun kehittämisessä. Tanssinopettaja laatii tanssin kausisuunnitelman itsenäisestä yksinluistelun vastuuvalmentajia kuultuaan. Kausisuunnitelmaan tulee sisällyttää myös pienien tanssinumeroiden laatiminen, joita yksinluistelijat voivat tarvittaessa esitää erilaisissa tilaisuuksissa.

Tanssinopettajalta odotamme kokemusta lasten ja nuorten kanssa työskentelystä, monipuolista tanssiosaamista ja kokemusta ohjaamisesta sekä Tähtiseuraan sopivaa innostavaa ja liikunnan iloa korostavaa asennetta.

Tanssitunnit on tarkoitus aloittaa mahdollisuuksien mukaan jo viikolla 34, mutta viimeistään viikolla 36. Tanssikausi päättyy huhtikuussa 2021.

Tehtävä täytetään sopivan opettajan löytyessä mahdollisimman pian, joten toivomme pikaisia yhteydenottoja. Palkkaus sopimuksen mukaan.

Yhteydenotot ja lisätiedot tehtävästä saat Kaisa Sainiolta (ntl.hallituspj@gmail.com, 0400-415292).