Seurapäivä oli iloa tulvillaan!

28.10.2018

Temppuja ja taiturointia jäällä, touhua ja tohinaa käytävillä.

27.10.2018 vietttiin kauden 2018-2019 seurapäivää Tähtimerkkijuhlinnan ja iloisen luistelun merkeissä. Jäälle pääsivät kaikki luistelukoululaiset ja harrastajat sekä kehitys- ja kilparyhmäläiset, osa jopa vanhempiensa kera. Seurapäivässä jäällä iloittiin mm. leikkien, vanhempien kanssa oppien sekä isompien ja pienempien kilpaluistelijoiden yhteisillä harjoituksilla.

Jäällä nähtiin myös upeita yksinluisteluesityksiä seuran yksinluistelijoiden Sara Koiviston, Toivo Ilomäen, Ella-Maria Konttisen ja Sanni Sainion esittäessä kilpailuohjelmansa hyvin esiintyjiä kannustaneille yleisöille.

Myös jään ulkopuolella tapahtui seuratuotteiden, onnenpyörän, taitoluistelukirppiksen ja makkaramyynnin merkeissä. Tuotteet tekivät hyvin kauppansa ja mikä parasta, hienot kaupantekomahdollisuudet olivat houkutelleet jäähallin täyteen tuttuja!

Seurapäivässä juhlistettiin myös uutta Tähtiseura-merkkiä, jonka johdosta kaikki luistelijat saivat suunsa makeaksi seuran tarjotessa jokaiselle oman jäävuoronsa jälkeen Brunbergin pusut. Pusut hankittiin seuran saamalla ESLU:n alueen Vuoden Tähtiseura -palkinnolla, jolla hankittiin myös seuralle uusi JBL Boombox -kaiutin mm. tulevia näytöksiä ja kilpailuja varten.

Vaikka osa palkinnosta jätetään säästöönkin, palkintorahalla tarjotaan vielä tammi-helmikuussa 2019 kaikille seuralaisille koroegrafi Evelina Lorekin luento esiintymisestä, ilmaisemisesta ja koreografiasta. Evelina Lorek on luistelu-uransa jälkeen luistellut mm. Disney on Icen pääroolin Cruellana ja kilpaillut Arttu Wiskarin kanssa Dancing on Ice -kilpailuissa - sekä tehnyt useiden R5-ryhmäläisten ohjelmien koreografiat :).

Kiitos kaikille seurapäivään osallistuneille - seurapäivä oli meille ilo!