Nyt visioidaan kyselystä hyviä tuloksia

22.11.2018

Kehittämiskohteina esiin mm. harrasteluistelu ja yksinluistelun SM-taso.

11-21.11. toteutettuun Nyt visioidaan -kyselyyn tuli mukavasti vastauksia ja hyviä ehdotuksia seuratoiminnan kehittämiseen sekä seuran vision tulevaan päivittämiseen.

Seuran toiminnan osa-alueista tärkeimpinä pidettiin luistelukoulu- ja harrastetoimintaa sekä yksinluistelua. Myös aikuisluistelua arvostettiin.

Kehittämiskohteista vastausten perusteella selkeiten esiin nousi harrasteluistelun kehittäminen myös luistelukoulutoiminnan ja yksinluistelun kehittämisen saadessa hyvin kannatusta. Yksinluistelun osalta toivottiin eniten SM-tasolle tähtäävän toiminnan kehittämistä. Osa vastaajista koki myös muodostelmaluistelun keihttämisen tarpeellisena.

Luistelutoiminnassa toivottiin mm. jää- ja oheisharjoitteiden edelleen kehittämistä ja seuratoiminnan osalta erityisesti markkinoinnin ja viestinnän kehittämistä. Myös yhteistyön kehittämistä eri toimijoiden kanssa pidettiin tärkeänä.

Hallitus käy tulokset tarkasti läpi ja perehtyy myös kyselyn yhteydessä annettuihin sanallisiin kehittämisehdotuksiin.

Kaunis kiitos kaikille vastauksista!