Joulukuun kisaterveiset

Toivo Ilomäki
Ella-Maria Konttinen
Daniela Perklén

Tähtisarjoista jälleen finaalipaikkoja ja erityismainintoja.

NTL:n luistelijat ennättivät ennen Joulu Valkokankaalla -joulutapahtumaa myös kilpailemaan. Heti joulukuun alussa 1-2.12.2018 Keravan Luistinseuran järjestämiin kutsukilpailuihin osallistui toistakymmentä Miniä, Aluesilmua ja B-silmua sekä Taitajat, ei Axel -sarjassa kilpaillut Toivo Ilomäki, joka sai tuomisekseen kultaisen pokaalin. Pokaalikantaan ylsi myös Daniela Perklén, joka luisteli Aluesilmuissa hienosti pronssille.

Mineistä parhaiten onnistui 10. sijalle luistellut Sara-Sofia Lahti ja B-silmuista Sara-Sofian isosikso Fanny, joka sijoittui peräti 50 luistelijan sarjassa hienosti sijalle 20. Aluesilmuissa luistellut Janette Ratilainen sai erityismaininnan tyylikkäästi pyörivistä vaakapirueteista ja vastaavasti B-silmuissa luistellut Inka Lehtola nappasi erityismaininnan hienosti pyörivistä pirueteista.

Vihdin Taitoluistelijat järjestivät 9.12.2018 kutsukilpailun, jonka yhteydessä jaettiin myös B-silmujen Aluemestaruuskilpailun finaalipaikkoja. B-silmuista parhaiten onnistui 31 luistelijan isossa sarjassa upeasti pronssille luistellut Ella-Maria Konttinen, joka varmisti itselleen samalla myös finaalipaikan. Samoin finaalipaikan nappasi Inka Lehtola, joka sai jälleen erityismainnan - tällä kertaa hyvin pyörivästä istumapiruetista.

Minit -sarjassa seuralaisista parhaiten onnistui Ella Viira, joka luisteli 26 luistelijan sarjassa hienosti sijalle 8.

Onnittelut kaikille kisaajille hienoista suorituksista ja tsemppiä kevätkauden kilpailuihin!