Helmikuun kisaterveiset

2.3.2019

Helmikuussa haettiin vielä finaalipaikkoja ja kilpailtiin ISU-sarjojen aluemestaruuksista!

Helmikuussa kilpailtiin Hyvinkäällä, Vihdissä ja Mäntsälässä.

Hyvinkäällä käytiin 2-3.2.2019 kansainvälinen kutsukilpailu, johon osallistui luistelijoitamme Springs B, Cubs 2009, Junior (B ja C) ja Novice (B ja C)-sarjoista. Springs-B sarjassa käytiin sekä kutsukilpailu että AC-valintakilpailu, josta finaalipaikan itselleen nappasi hienosti Milla Pihlava. Cubs 2009-sarjassa seuramme luistelijoista parhaiten sijoittui Ella Viira. ISU-arvioitavista sarjoista pokaalin nappasi tällä kertaa pronssille luistellut Iiris Arola Junior C-sarjassa.

VTL:n kutsukilpailuissa 9-10.2.2019 kilpailukokemusta hakivat tintit, jotka pääsivät ensimmäistä kertaa kilpailemaan seuran ulkopuolisista kilpailuista. Tinteistä Matleena Nieminen sai ensimmäistä kilpailustaan muistoksi hienon erityismaininnan upeasta pystypiruetistaan. Samassa kilpailussa käytiin myös Taitajat, ei Axel -sarjan AC-valintakilpailut, joista finaalipaikan nappasi sarjansa voittanut Toivo Ilomäki.

ISU-sarjojen Uudenmaan alueen aluemestaruuskilpailut käytiin Mäntsälässä 23.2.2019. Sanni Sainion vetäydyttyä kilpailusta, seurastamme oli kolme edustajaa Noviisit -sarjan kilpailuissa. Parhaiten kilpailuissa onnistui Aada Leskelä, joka sijoittui kilpailussa viidennelle sijalle jääden vain muutamia kymmenyksiä pronssista.

Myös aikuiset kilpailivat helmikuussa Saara Hirven edustaessa seuraa Santasport Cup 2019 IC-kilpailuissa.

Ks. lisää tuloksista täältä ja aikuisten tuloksista täältä.

Onnittelut kaikille hyvistä kilpailusuorituksista!