Maaliskuun kisaterveiset

2.4.2019

Maaliskuussa jaettiin aluemestaruudet ja päätettiin onnistunut kisakausi.

Seuramme yksinluistelijat ehtivät maaliskuussa näytösharjoitusten ohella myös päättämään kilpailukautensa.

Lotta Valtonen osallistui 9.3. menestyksekkäästi Keravan Luistinseuran järjestämään kutsukilpailuun voittaen hienosti Taitajat, Axel -sarjan.

23.3. Vihdin Taitoluistelijoiden järjestämiin aluemestaruuskilpailuihin seurasta osallistui 14 finaalipaikan itselleen valintakisoista lunastanutta luistelijaa. Toivo Ilomäki (Taitajat, ei Axel 2007 ja nuor. pojat) ja Iiris Arola (Aluejuniorit) voittivat upeasti sarjansa Minea Vaulamon sijoittuessa Aluedebytantit -sarjassa hienosti toiselle sijalle. Sara-Sofia Lahti sai Minit -sarjan esityksestään erityismaininnan kauniista liu'uista ja B-silmuissa luisteleva Ella-Maria Konttinen erityismainnnan lennokkaasta saksihypystä.

Myös aikuiset päättivät kilpailukautensa maaliskuussa. Kaikki NTL:ää edustavat aikuisyksärit osallistuivat 8.3.2019 pidettyyn Easter Cup -kilpailuun ja onnistuivat myös nappaamaan jokaisesta kilpailusarjastaan pokaalisijan.

Ks. lisää lasten ja nuorten kilpailutuloksista täältä ja aikuisten tuloksista täältä.

Onnittelut kaikille kauden aikana kilpailleille hienoista suorituksista ja edistymisistä!