Tähtiseuratoiminnan kehittämisryhmä toimintaa kehittämässä

1.8.2019

Harrasteluistelun edustajat tervetulleita mukaan.

NTL on yksi STLL:n alaisista Lasten ja Nuorten Tähtiseuroista ja Etelä-Suomen Liikunnan ja Urheilun vuoden Tähtiseura. NTL on hakemassa itselleen myös aikuisluistelun tähtiseura -tunnusta.

Tähtiseuratoiminnalla tähdätään seuratoiminnan kehittämiseen ja myös hyvän laadun ylläpitämiseen. NTL:llä oli kunnia kantaa myös Tähtimerkkiä edeltävää Sinettiseura -tunnusta ja seuran tarkoituksena on myös jatkossa ylläpitää ja kehittää laadukasta toimintaansa niin lasten ja nuorten kuin aikuistenkin liikunnan parissa.

Tähtiseuratoiminnan kehittämistä varten NTL:ssä aloittaa Tähtiseuratoiminnan kehittämisryhmä, johon kuuluvat Stiina Airio, Paula Holopainen, Henna Suomi, Kaisa Sainio ja Asta Uusimäki. Ryhmässä on näin edustettuna kattavasti sekä yksinluistelun kilparyhmät että aikuisluistelun eri ryhmät. Myös harrasteluistelun edustajat ovat yhä lämpimästi tervetulleita ryhmään.

Tähtiseuratoiminnan kehittämisryhmä keskittyy kuuntelemaan, ideoimaan ja keräämään mielipiteitä seuratoiminnasta ja sen kehittämisestä, kehittämispäätökset tehdään tuttuun tapaan seuran hallituksessa.

NTL:n tähtiseuratoimintaa auditoidaan seuraavan kerran keväällä 2020. Silloin selviää, saako seura kantaa Tähtiseura -tunnusta myös jatkossa.

Lisätietoja tähtiseuratoiminnan kehittämisryhmästä ja sen työstä saat Kaisa Sainiolta (ntl.hallituspj@gmail.com) ja tähtiseuratoiminnasta yleisemmin täältä.