JOULUKARKELOT onnistuivat nappiin!

16.12.2019

Kilpahallissa ihania esityksiä, ihanan jouluinen tunnelma ja mitä kannustavin yleisö!

Kauden 2019-2020 joulutapahtumaa vietettiin jäähallilla 14.12.2019 Joulukarkeloiden merkeissä. Tapahtuma oli yksi NTL:n juhlakauden tapahtumista ja osa seuran 30. toimintakauden juhlintaa. Niimpä tapahtumat musiikit oli kerätty kattavasti seuran aikaisempilta toimintakausilta 1985-2005 ja 2009-2019.

Joulukarkeloissa kaikki seuran luistelijat pääsivät esiintymään ja jäällä nähtiin ihastuttavia esityksiä aina luistelukoululaisten esityksestä alkaen. Myös seuran kaikki harrastajaryhmät ja kilparyhmät aikuisten muodostelmaluistelujoukkue Frozen Mistrals mukaan lukien esiintyivät tapahtumaan varta vasten tehdyillä koreografioillaan.

Tapahtumassa oli myös ehkä seuran historian suosituimmat arpajaiset huippuhienojen palkintojen kera sekä joulunen herkkupuffetti yleisön elämystä täydentämässä.

Tapahtuma onnistui erinomaisesti ja yleisö eli ja kannusti esityksissä mukana todella hyvin. Vaikka tapahtumat ja erityisesti esitysten harjoittelu aina vaativat omat ponnistelunsa, tapahtumien onnistumiset palkitsevat joka kerta - luistelijoiden into esiintymiseen on valtava ja upeita esityksiä ja luistelun riemua on ilo kerta toisensa jälkeen seurata!

Kiitokset kaikille upeista Joulukarkeloista ja iloisia joulun valmisteluja!