Seura

Nurmijärven Taitoluistelijat NTL ry on Nurmijärven kunnan alueella, erityisesti Klaukkalan jäähallissa, toimiva taitoluisteluseura. Seuran tarkoituksena on edistää taitoluisteluharrastusta tarjoamalla jäsenilleen mahdollisuuden harrastaa kuntoa ja terveyttä kohottavaa urheilua joko harraste- tai kilpatasolla.

Nurmijärven Taitoluistelijoiden tavoitteena on tarjota laadukasta taitoluistelutoimintaa sekä muodostelma- että yksinluistelussa. Vastaavasti tavoitteena on olla seura, jossa luistelijat viihtyvät! Jotta luistelun ilo sekä liikkumisen riemu kukoistaisivat, seura satsaa jatkossakin uuden oppimiseen laadukkaassa ohjauksessa ja kannustavassa ympäristössä.

Nurmijärven Taitoluistelijoissa luistelee noin 200 lasta, nuorta ja aikuista. Seura on kehittyvä, hyvän ja laadukkaan osaamisen taitoluisteluseura. Nurmijärven Taitoluistelijat on Suomen Taitoluisteluliiton ja Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu ry:n jäsen ja noudattaa toiminnassaan niiden sääntöjä. Nurmijärven Taitoluistelijat on Olympiakomitean Lasten ja Nuorten sekä Aikuisten Tähtiseura.