Kauden seuratoimija

Ehdota kauden 2019-2020 seuratoimijaa!

Kuka on seuran tapahtuma-aktiivi tai arkipäivän auttaja?
Kenen hymy jäähallilla piristää päivää tai kenen seuralaisen apuun voit luottaa?
Kuka edistää luistelun riemua seurassamme ja saa aikaan hyvää yhteishenkeä?

Seuran juhlakauden kunniaksi 3.4. vietettävässä seurajuhlassa palkitaan myös Kauden seuratoimija. Ehdota Kauden seuratoimijaa 14.2-14.3.2020 välisenä aikana. Kauden seuratoimijaksi valitaan eniten ehdotuksia saanut seuran toimintaan osallistuja. Ehdotusten jättäjien kesken arvotaan 2 pääsylippua Liisa Ihmemaassa -kevätnäytökseen.

Jos osallistut seuran toimintaan tavalla tai toisella, voit osallistua kyselyyn. Perustelethan ehdotuksesi lyhyesti.

Ehdotukset tulee jättää nimen ja sähköpostiosoitteen kera. Seuran pj Kaisa Sainio ja vpj Sari Niskavaari käsittelevät ehdotukset luottamuksellisesti eikä heitä voi valita Kauden seuratoimijaksi. Ehdottajien nimiä ei julkisteta.

Ehdokkaani Kauden seuratoimijaksi

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.