Somesäännöt

NTL:n somesäännöt löydät alta. Hallitus toivoo seuran luistelijoiden, jäsenten ja seurassa toimivien perheenjäsenten kunnioittavan sääntöjä sosiaalissa mediassa toimiessaan.

1. Me kaikki edustamme somessa myös NTL:ää, tehdään se iloisesti ja luistelun iloa korostaen: tuomalle taitoluistelusta ja seurasta somessa esiin kivaa fiilistä, edistämme samalla myös taitoluistelun harrastusmahdollisuuksia sekä lajimme ja seuramme hyvinvointia.

2. Julkaisemme somessa lähikuvia tai -videoita vain henkilöistä, jonka kuvan käyttöön meillä on suostumus.

3. Julkaisemme halutessamme somessa omista/lapsemme kilpailuista heidän suostumuksellaan vain sijoitukset ja kokonaispisteet – emme asiakirjoja, joista näkyvät suorituksen yksityiskohtaiset tulokset.

4. Julkaisemme somessa muiden seurakaverien tuloksia ja sijoituksia vain saadessamme julkaisuun heiltä suostumuksen.

5. Jos meitä harmittaa joku luisteluun liittyvä palaute tai asia, selvitämme asian somen ulkopuolella seuran tai ao. henkilön kanssa - emme tuo harmitustamme esiin somessa muita seuralaisia nimeltä mainiten.

Ks. myös STLL:n sosiaalisen median pelisäännöt.