Luistelukoulu

Luistelukoulu on NTL:n luistelun alkeisryhmä luistelun aloittaville lapsille. Luistelukoulussa harjoitellaan perusluistelua leikin varjolla keskiviikkoisin ja lauantaisin - kerran tai kaksi viikossa.

Luistelukouluista on mahdollisuus edetä harraste- tai kilparyhmiin. Jos harraste- tai kilparyhmät kiinnostavat, kysy lisätietoja ntl.harrastevastaava@gmail.com

Maksut, aikataulut ja ilmoittautuminen

Kausimaksut, aikataulut ja ilmoittautumisen löydät täältä.

Vakuutukset

Seura hankkii niille alle 15-vuotiaille luistelukoululaisille, jotka luistelevat kerran tai kaksi viikossa, STLL:n luistelukoulupassin. Huomioithan, että perheiden on itse huolehdittava yli 15-vuotiaiden lasten vakuutusturvasta.

Varusteet

Aloitteleva luistelukoululainen tarvitsee oikean kokoiset, tukevat ja teroitetut luistimet, kypärän, lämpimän ja joustavan vaatetuksen, käsineet sekä hyvää mieltä! Lisätietoa löydät aloittelevan luistelijan varusteinfosta yhteistyökumppanimme Lucky Skaten sivuilta. (Muistathan NTL seuraedut.)