Tule mukaan Tähtiseura-auditointiin

7.2.2020

Lasten ja Nuorten Tähtimerkin uusinta-auditointi ja Aikuisten Tähtimerkin 1. auditointi järjestetään 4.3.2020 klo 16-20.

Auditoinneissa käydään läpi seuran toimintaa ja arvioidaan, vastaako seuran toiminta laadultaan Tähtiseuroilta edellytettävää tasoa.

Seuratoiminnan kehittämisryhmä on valmistellut auditointia Tähtiseurojen verkkopalvelussa ja auditointitilaisuudessa on tarkoitus todentaa, että seuran toiminta vastaa toiminnasta ilmoitettuja kuvauksia.

Auditointiin tulee osallistua 4-7 seuran edustajaa sekä auditoijat, jotka STLL ja ESLU nimeävät. Seuran edustajien on hyvä tuntea seuratoiminnan eri puolia eli osallistujat voivat edustaa harraste- tai kilpapuolta tai olla itse luistelijoita tai luistelijoiden vanhempia.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan auditointitilaisuuteen jäähallilla, laitathan viestiä Kaisalle viimeistään 15.2.2020.