NTL hakee Toiminnanjohtajaa

11.10.2022

Nurmijärven Taitoluistelijat NTL hakee

Toiminnanjohtajaa

pääalueenaan harrasteluistelun (luistelukoulu) toiminnasta vastaaminen ja sen organisointi.

Työnkuvaan kuuluu

• Luistelukoulusta ja harrasteryhmistä vastaaminen
  • Luistelukouluryhmien vastuuohjaajana toimiminen: ohjaamista jäällä muiden ohjaajien ja apuohjaajien kanssa
  • Luistelukouluohjaajista vastaaminen: ohjaajien resurssisuunnittelu, tuntilistojen tarkastus ja koulutukset
  • Lustelukoulu- ja harrasteryhmien tuntisisällön suunnittelu ja kausisuunnitelmat
  • Luistelukoululaisten ja harrastajien lisenssien hankkiminen
  • Harrasteryhmien yhteyshenkilönä toimiminen: Yhteydenpito ja viestintä luistelijoiden huoltajiin, vanhempainillat
  • Näytöskoreografioiden suunnittelu harrasteryhmille, näytösten suunnittelu ja valmistelu muiden valmentajien kanssa
  • MyClubin jäsenrekisterin ylläpito harrasteryhmien osalta
  • Harrasteluistelun markkinointi ja markkinointitapahtumiin osallistuminen
  • Mahdolliset kurssit harrastajille ja/tai aikuisille vapailla jäillä
  • Seuran päivittäisestä toiminnasta vastaaminen sekä seuran valmentajien lähiesimiehenä toimiminen
  • Harrasteluistelun ja seuran toiminnan kehittäminen
  • Muut mahdolliset hallituksen asettamat työtehtävät.

Työsuhde on joustava työsuhde (tuntitöinä) sisältäen sekä ohjausta jäällä että suunnittelu- ja toimistotyötä. Painotus riippuu valittavasta henkilöstä. Kokonaistuntimäärä on noin 25 h / vko.

Suunniteltu aloitusajankohta mahdollisimman pian, mutta ajankohta on neuvoteltavissa.

Oletko sinä kaipaamamme energinen, organisointikykyinen ja toimeen ryhtyvä hyvä tyyppi?

Tehtävän hoitamisen vaatimuksena on vähintään 18 vuoden ikä, soveltuva liikunta-alan tutkinto ja/tai työkokemusta taitoluisteluvalmentajana / luistelukouluohjaajana. Sinulla on osaamista lasten ja nuorten harrastetoiminnasta ja kiinnostus luistelukoulu- ja seuratoiminnan kehittämiseen. Omaat postiivisen sekä joustavan asenteen ja olet jämäkkä sekä yhteistyökykyinen esimies. Nykyaikaisten työvälineiden käyttö on sinulle tuttua ja osaat hyödyntää käytössä olevia järjestelmiä sekä markkinointi- ja viestintäkanavia.

Me tarjoamme sinulle aitiopaikan lasten ja nuorten liikunnan sekä seuratoiminnan kehittämiseen ammattaitoisessa valmennus- ja toimihenkilöporukassa. Pääset vaikuttamaan osaltasi seuran strategiaan ja tulevaisuuteen, ja toteuttamaan omia ideoitasi.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostilla ntl.hallituspj@gmail.com (viite ”Toiminnanjohtaja”). Tehtävä täytetään sopivan hakijan löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa NTL hallituksen puheenjohtaja Henna Suomi (ntl.hallituspj@gmail.com), p. 040 820 5569.

Nurmijärven Taitoluistelijat NTL ry on Nurmijärven kunnan alueella, erityisesti Klaukkalan jäähallissa, toimiva taitoluisteluseura. Nurmijärven Taitoluistelijoissa luistelee noin 200 lasta, nuorta ja aikuista. Seura on kehittyvä, hyvän ja laadukkaan osaamisen taitoluisteluseura. Nurmijärven Taitoluistelijat on Suomen Taitoluisteluliiton ja Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu ry:n jäsen ja noudattaa toiminnassaan niiden sääntöjä. Nurmijärven Taitoluistelijat on Suomen Taitoluisteluliiton Tähtiseura lasten, nuorten sekä aikuisten osalta.

Lisätietoa Nurmijärven taitoluistelijoista löytyy www.nurmijarventaitoluistelijat.fi, Facebook tai Instagram.