Nurmijärven Taitoluisteljat Ry sääntömääräinen kevätkokous ke 1.3.2023

17.2.2023

Nurmijärven Taitoluisteljat Ry sääntömääräinen kevätkokous järjestetään keskiviikkona 1.3.2023 klo 18 Klaukkalan jäähallin isossa kokoushuoneessa (2 krs). Kokouskutsu ja esityslista liitteenä.

Kokouksessa käydään läpi toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä luistelu- ja jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle toimintavuodelle 2023-2024. Lisäksi valitaan Nurmijärven Taitoluistelijat Ry:n hallituksen jäsenet erovuorossa olevien ja eroavien (Henna Suomi, Pauliina Kolehmainen, Anita Pohjanlahti ja Aki Paananen) tilalle.

Muistutuksena, että seuran 16-vuotiaana jäsenenä pääset osallistumaan seuran syys- ja kevätkokouksiin äänioikeudella. Lisäksi voit asettua ehdolle seuran hallitukseen. Kaikki luistelijat ovat seuran jäseniä. Luistelijan huoltaja voi liittyä seuran jäseneksi ei-luistelevana jäsenenä. Huoltajan jäsenyys ja täten jäsenmaksu on vapaaehtoinen, mutta suositeltava. Lue lisää jäsenyydestä täältä ja liity seuran jäseneksi, jos sitä et jo ole. Pääset vaikuttamaan seuran asioihin.

Haasteellisten ja taloudellisesti epävarmojen koronavuosien jälkeen seuran taloutta on tervehdytetty erilaisin toimenpitein kuluvan kauden aikana ja suunta on nyt oikea. Olemme myös pystyneet palkkaamaan seuralle Toiminnanjohtajan hoitamaan operatiivisia asioita valmennuksen ohella. Nyt kun pohja on saatu kuntoon seuran hallitus pystynee jatkossa keskittymään paremmin tulevaisuuden suunnitteluun ja luistelijoille mielekkään seuran rakentamiseen tulipalojen sammutuksen sijaan. Seuramme toimii vapaaehtoisvoimin, ja seuran hallitus on siinä keskeisessä roolissa muiden aktiivisten toimijoiden ohella. Tämänhetkisistä hallituksen jäsenistä eroaa tai on erovuorossa neljä. Ilman hallitusta seuralla ei ole edellytyksiä toimia. Tarvitsemmekin mukaan toimintaan laajan joukon, jolloin yksittäiselle henkilölle tehtävät eivät kasva liian kuormittaviksi. Jokainen voi osallistua silloin oman osaamis- ja kiinnostusalueensa puitteissa – ja hyvinkin pienellä panoksella on silloin merkitystä. Suuremmalla joukolla yhdessä saamme paljon aikaan. Kiitos jo nyt kaikille aktiivisesti seurassamme toimiville – olette tärkeitä – mutta mukaan joukkoon mahtuu kuitenkin monta uutta. Toivonkin todella, että harkitset mahdollisuuttasi osallistua lapsesi tai oman harrastuksesi toimintaan myös aktiivisena seuratoimijana tai hallituksen jäsenenä. Tule mukaan matalla kynnyksellä NTL yhteisöön päättäämään seuramme tulevaisuudesta. Toivottavasti näemme kevätkokouksessa!

Ystävällisin terveisin
Nurmijärven Taitoluistelijat Ry / Henna Suomi / hallitus pj