Seuran sääntömääräinen kevätkokous torstaina 23.5.2024

20.5.2024

Nurmijärven Taitoluisteljat Ry sääntömääräinen kevätkokous järjestetään keskiviikkona 23.5.2024 klo 18 Klaukkalan jäähallin isossa kokoushuoneessa (2 krs).

Kokouksessa käydään läpi toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä luistelu- ja jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle toimintavuodelle 2024-2025.

Seuran 16-vuotiaana jäsenenä pääset osallistumaan seuran syys- ja kevätkokouksiin äänioikeudella. Lisäksi voit asettua ehdolle seuran hallitukseen. Kaikki luistelijat ovat seuran jäseniä. Luistelijan huoltaja voi liittyä seuran jäseneksi ei-luistelevana jäsenenä. Huoltajan jäsenyys ja jäsenmaksu ovat vapaaehtoisia, mutta suositeltavia. Lue lisää jäsenyydestä täältä ja liity seuran jäseneksi, jos sitä et jo ole. Pääset vaikuttamaan seuran asioihin.

Liitteet