Lokakuu huipentui omiin kaksipäiväisiin kutsukilpailuihimme

3.11.2016

Perjantaina 28.10 kilpailtiin ISU-sarjoissa ja lauantaina olivat vuorossa tähtisarjat.

Kaksipäiväiset yksinluistelukilpailut olivat suuri ponnistus niin luistelijoille, valmentajille kuin talkoolaisillekin. Varsinkin perjantain järjestelyt vaativat paljon työtä, sillä ne olivat seuramme historian ensimmäiset ISU-kilpailut.

Kilpailuihin seurastamme osallistui 23 luistelijaa kahdeksassa eri sarjassa. Hienoilla kilpailusuorituksilla saavutimme kaksi kultaa, yhden pronssin ja kaksi erityismainintaa.

Lokakuussa kilpailtiin myös Paloheinässä ja Mäntsälässä. Näistä kilpailuista saatiin neljä kultaista mitalia, sekä Iiris Arolalle finaalipaikka alue-cupissa.Omalla kotihallilla järjestettiin lisäksi b-silmujen Uudenmaan alueen alue-cup, josta Venla Tsupari ja Donya Zare saivat finaalipaikat aluemestaruuskilpailuihin.