Yksinluistelijoilla kilpailujen täyttämä tammikuu

31.1.2018

Vuoden alussa kilpailtiin niin koti- kuin ulkomaillakin.

Luistelijamme osallistuivat tammikuun alussa Tallinnassa järjestettyihin Gliss Open kilpailuihin. Matkalla nautittiin kansainvälisestä kilpailutunnelmasta ISU-arviointeineen ja suomessakin pystyi seuraamaan kilpailuja livestreamin välityksellä. Luistelijamme tekivät kilpailuissa hienoja suorituksia ja kiss&cry-cornerista oli mukavaa lähetellä terveisiä suomeen.

Samana viikonloppuna käytiin myös SM-noviisien toiset valintakilpailut, joissa seuraa edusti Sanni. Kilpailun jälkeen selvisi, että Sanni lunasti hienosti hopeafinaalipaikan jo ensimmäisistä karsinnoista. Onnea Sanni!

Aluevalintakilpailuista jatkopaikan kevään aluefinaaliin minit-sarjasta saavuttivat Sara-Sofia Lahti, Daniela Perklen ja Oona Kyllinen. Kilpailun voittoon taituroi Inka, joka oli jo lunastanut itselleen finaalipaikan ensimmäisestä valintakilpailusta. Onnea kaikille mineille!

Oulussa kilpailtiin Junioreiden 2. valintakilpailuissa, joissa seuraa edusti Liinu.

Luistelijamme osallistuivat myös Hyvinkäällä järjestettyyn kansainväliseen Hyvinkää Trophyyn. Seurastamme luistelijoita kaksipäiväiseen kilpailuun osallistui yhteensä 14. Chicks 2010 sarjassa kilpailu-uransa rohkealla luistelulla aloittivat Enni Ålander ja Lilja Saari. Chicks 2009-sarjasta erityismaininnan iloisesta esityksestä sai Enna Heikkola.

Helmikuussa kilpailukausi jatkuu useilla kilpailuilla. Tsemppiä kaikille luistelijoillemme!