Kutsukisat onnistuivat jälleen erinomaisesti!

2.11.2014

Liinu, Venla, Karoliina, Ella-Maria ja Sanni nappasivat kotikisoista pokaalit!

1.11.2014 järjestetyt kutsukisat keräsivät yli 100 luistelijaa kahdeksasta eri seurasta. Uudenmaan alueen seurojen lisäksi kilpailuihin osallistui luistelijoita myös Helsingin ja Turun taitoluisteluseuroista. Jäällä nähtiin toinen toistaan upeampia kilpailusuorituksia ja paljon iloisia ja innostuneita luistelijoita!

Kisat onnistuivat hienosti niin järjestelyiltään kuin luistelusuorituksiltaankin. Suuri kiitos kaikille kisojen valmisteluihin osallistuneille, talkootyöntekijöille kuin luistelijoille, valmentajille, tuomareille ja yleisöllekin - tunnelma kilpailupäivänä oli hieno ja katsomossa kannustettiin innokaasti luistelijoita onnistuneisiin suorituksiin!

Järjestetävän seuran luistelijat onnistuivat suorituksissaan mainiosti. Liinu Lähteenmäki nappasi Aluedebytantit sarjan voiton hienoilla pisteillä 43,67 ja Venla Saneri tuli B-silmuissa toiseksi Sanni Sainion sijoittuessa samassa sarjassa kolmanneksi. Myös Karoliina Uusitalo sijoittui kolmanneksi Alujunioreissa Ella-Maria Konttisen taituroidessa samaan tulokseen Tinteissä. Riikka Kareinen, Elsa Sainio, Emilia Heiskanen, Pihla Bergman ja Anni Vuorikallas saivat lisäksi erityismaininnat onnistuneista suorituksistaan.

Onnittelut kaikile kisapäivän onnistujille!!

Ks. kilpailujen tuloksista lisää täältä. Kuvia kilpailuista löydät täältä.