Joulumaassa riitti riemua kaikille!

14.12.2014

Joulumaan yllätysvieras Loisteita tervehtimässä

Kilparyhmät kisailivat ja kummiluistelivat luistelukoululaisten ja harrastajien esiintyessä täydelle katsomolle.

Joulumaa - ensimmäinen kauden 2014-2015 päätapahtumista - järjestettiin 13.12.2014. Tällä kertaa joulutapahtuman pääroolit haluttiin tarjota luistelukoululaisille ja harrastajille, jotka ottivat tilaisuudesta ilon irti esittäen taitojaan niin esimerkiksi tonttuina, joulumuoreina, lumiukkoina kuin kuusenkoristeinakin!

Jäällä nähtiin toinen toistaan veikeämpiä esityksiä, jotka sisältivät iloisesti esitettyjä elementtejä niin yksin- kuin muodostelmaluistelunkin maailmasta ja paljon esiintymisestä nauttivia luistelijoita! Myös puvustukseen oli panostettu hienosti, mikä näkyi ja tuntui jouluisena tunnelmana, josta nauttivat esiintyjien lisäksi runsaslukuinen yleisö! Ja ehtipä joulukiireiltään paikalle itse joulupukkikin kaikkia seuran luistelijoita ilahduttamaan ja pienillä paketeillaan muistamaan!

Ennen päivän esityksiä jäällä viilettivät jo muodostelman kilparyhmät, jotka kisailivat valmentajien johdolla mm. Kuka pelkää jäämiestä -leikin tahdissa sekä erilaisissa viestihaasteissa. Vaikka jäällä oli yhtä aikaa monta kymmentä luistelijaa ekaluokkalaisista aina aikuisiin asti, yhteinen hauskanpito sujui mainiosti - vaikka pipareina luisteltujen viestikilpailujen tiimellyksessä kuuluikin pieniä epäilyksiä siitä, että aikuiset hidastivat vauhtia liikaa :)! Myös yksinluistelijat pääsivät jäälle ja harjoittelivat mm. hyppyjä ja piruetteja kummiluistelun keinoin, mistä iloitsivat niin isommat kuin pienemmätkin luistelijat.

Tunnelma tapahtumassa oli muutenkin mitä onnistunein. Seuran tarjoamat glögit ja piparit maistuivat mainiostii ja seuratuote- ja arpajaispöytien äärellä oli kova kuhina ja mikä parasta: tuttuja ja juttuja riitti kaikille!

Kiitokset kaikille Joulumaan osallistujille ja oikein ihanaa joulua kaikille! Erityiskiitos loistovalmentajille hienojen esitysten suunnittelusta ja harjoittamisesta sekä aina yhtä ihanalle talkooväelle!

Lisää kuvia Joulumaasta löydät täältä.