Aluemestaruuskisoista jättipotti!

Anni Vuorikallas
Venla Saneri
Karoliina Uusitalo

Essi K., Anni V., Venla S. ja Karoliina sarjojensa Uudenmaan alueen kauden 2014-2015 aluemestarit!

Mäntsälän Jäätiikereiden 28.3.2015 järjestämät Uudenmaan alueen aluemestaruuskilpailut onnistuivat yksinluistelijoilta todella hienosti! Kauden aikana kilpailluista valintakilpailuista loppukilpailupaikan lunasti peräti 18 seuralaista, joista  Sanni Sainion joutuessa jäämään pois kilpailuista aluemestarin tittelistä kilpaili 17 tyttöä yhdeksässä eri sarjassa.

Pitkä kilpailupäivä toi yksinluistelijoille menestystä roppakaupalla ja seuraamme peräti neljä aluemestaria!. Essi Kykkänen voitti upeasti Taitajat, Axel -sarjan, Anni Vuorikallas Taitajat, Axel ja kaksoishyppyjä -sarjan, Venla Saneri B-silmut -sarjan ja Karoliina Uusitalo Aluejuniorit -sarjan, joten niin Mäntsälän jäähallilla kuin kodeissakin on aihetta juhlaan ja kakkukahveihin. Hyvien sijoitusten lisäksi luistelijoita ilahduttivat myös upeasti luistellut kilpaohjelmat. Karoliina Uusitalo kertoi luistelleensa parhaimman ohjelmansa ikinä ja samoin teki myös Anni Vuorikallas, joka iloitsi erityisesti ohjelmassaan upeasti onnistuneista kaksoishypyistä.

Palkintopallille kiipesivät myös Venla Tsupari (2. Mineissä), Eeva Mero (2. Aluenoviiseissa) ja Liinu Lähteenmäki (3. Aluedebytanteissa), joten aluemestaruuskilpailut olivat seuralle todella menestyksekkäät. Lisäksi Ella-Maria Konttinen sai erikoismaininnan kauniista liukuasennoista, Fanny Malin kauniista esityksestä ja Pihla Bergman iloisesta ja mukaansa tempaavasta esityksestä.

Onnittelut vielä kerran kaikille finalisteille sekä sylintäydeltä onnea ja haleja uusille aluemestareille ja kaikille muille iloiseen kisapäivään osallistuneille loistovalmentajat Maj ja Katja mukaan lukien!! Mahtavaa työtä niin luistelijoilta kuin valmentajiltakin!!

Ks. lisää tuloksista täältä.