YL-kotikisat onnistuivat erinomaisesti!

2.11.2015

Donya

Ilona, Jenna, Emilia, Ella-Maria, Donya, Venla T., Iiris ja Karoliina pokaaleille!

31.10.2015 pidetyt kutsukilpailut onnistuivat jälleen todella hienosti. Suurkiitos kaikille ihanille luistelijoille, tuomareille, valmentajille ja suorituksissa kannustaen mukana eläneelle yleisölle sekä ahkeralle talkooväelle - teimme yhdessä taas huippukisat!

Kaunis kiitos myös kutsukisojen vieraille - tunnelma kisoissa oli tosi kiva ja kotoisa ja siitä iso kiitos kuuluu myös muiden luisteluseurojen edustajille kannustusjoukkoineen!

Kilpailuissa nähtiin paljon myös onnistuneita luistelusuorituksia. Ilona Karjalainen tuli Taitajat (ei Axel) -sarjassa hienosti toiseksi ja Jenna Lamio sijoittui samassa sarjassa kolmanneksi. Emilia Heiskanen voitti Tintit 2007 -sarjan ja Mineihin siirtynyt Ella-Maria Konttinen nappasi heti uudessa sarjassa kolmannen sijan. Donya Zare tuli niinikään kolmanneksi Aluesilmuissa, samoin Venla Tsupari B-silmuissa. Emilian tavoin Iiris Arola nappasi sarjavoiton Aluejunioreissa Karoliina Uusitalon sijoittuessa samassa sarjassa kolmanneksi.

Myös monet muut seuralaiset tekivät hienoja suorituksia, joista osa myös palkittiin erityismaininnoilla. Sara-Sofia Lahti ja Aada Leskelä saivat erityismaininnat kauniista liukuasennoista ja Milla Pihlava hienosta ylävartalon kannatuksesta. Useampi seuran pieni Tintti -sarjalainen avasi kilpailu-uransa lauantaina ja suoriutui kotiyleisön edessä ohjelmastaan hienosti.

Ks. kilpailun tulokset tarkemmin täältä ja kuvia kilpailusta täältä.