Evelina Lorekin luento taitoluistelun riemujen ilotulitusta!

25.1.2019

Alexandria ja Evelina.

24.1.2019 pidetty palkintoluento tarjosi paljon ajateltavaa.

NTL käytti osan ESLU:n Vuoden tähtiseurapalkinnostaan tarjotakseen kaikille seuralaisille mahdollisuuden kuulla taitoluistelumaailman monipuoliselta osaajalta, koreografi Evelina Lorekilta hänen kokemuksistaan taitoluistelusta sekä vinkeistä niin esiintymiseen kuin esittämiseenkin.

Yksinluistelijana aina SM-junioritasolla aikanaan luistellut Evelina tarjoili 24.1.2019 pidetyllä luennollaan kuulijoille herkkupaloja erityisesti vuosistaan Disney on Ice-produktiossa että kokemuksistaan Dancing on Ice-kilpailuista. Yleisön kysymysten määrällä arvioituna erityisesti Disney on Ice-kokemukset olivat kiinnostavia ja Evelinan kuvien sekä kertomusten perusteella myös todella antoisia ja mieleenpainuvia.

Evelinalla oli kuulijoille myös paljon hyödyllisiä terveisiä kilpailuohjelmien laatimiseen ja esittämiseen sekä itse kilpailutilanteeseen valmistautumiseen liittyen sekä vinkkejä myös harjoituksiin, lämmittelyyn ja kehonhuoltoon.

Evelinan luonteva ja iloinen, omaan osaamiseen sekä omiin monipuolisiin kokemuksiin perustuva, luennointi oli mukaansa tempaavaa ja antoi paljon ajateltavaa niin luistelijoille kuin vanhemmillekin.

Kaunis kiitos vielä tätäkin kautta Evelinalle sekä tilaisuuteen osallistuneille kuulijoille ja keskustelijoille.