Seurasydän -kampanja alkaa 1.9.

30.8.2019

NTL:n Seurasydän sykkii innolla mukana!

#Seurasydän

Seurasydän on nimi ja teema kampanjalle, jonka tarkoituksena on innostaa seuroissa toimivia ihmisiä levittämään seurassa vallitsevia yhteisöllisyyden arvoja ympärilleen niin sosiaalisessa mediassa kuin omassa toiminnassaan.

Seurasydän kuvastaa siis rakkautta omaa seuraa kohtaan ja kertoo siitä, mitä kaikkea hyvää seuran ihmiset ympärilleen luovat. Seurat eivät toimisi ilman ihmisiä, jotka ovat mukana täydellä sydämellään. Sykkiikö sinulla Seurasydän?

Kampanja käynnistyy 1.9. Seurasydän ja yhteisöllisyys ovat esillä niin sosiaalisessa mediassa, YLE:n kanavilla kuin seurojen, lajiliittojen ja Olympiakomitean viestinnässä koko syksyn ja aina Urheilugaalaan saakka.

NTL osallistuu kampanjaan mm. seurapaitapäivän 24.9. ja Seurassamme on parasta -haasteen muodossa. Puheenjohtaja Kaisa Sainio laittaa haasteen liikkeelle tiistaina 3.9., jonka jälkeen haastetta viedään seurassa eteenpäin Seurasydän -kampanjan loppuun asti.

Lue lisää kampanjasta täältä.

Näytetään yhdessä, miten NTL:n seurasydän sykkkii!

Liitteet