Kotikisoissa hyviä suorituksia ja iloista yhdessäoloa!

5.11.2019

1-2.11.2019 pidetyt Uudenmaan alueen kutsukilpailut onnistuivat jälleen hienosti.

Seuramme järjesti viime viikonloppuna 1-2.11.2019 kaksipäiväisen yksinluistelun kutsukilpailun, jonka yhteydessä luisteltiin myös A-silmujen´ja noviisien 1. alueen Seasons Best -kilpailu. Kilpailuiun osallistui luistelijoita kahdeksasta uudenmaan alueeen seurasta yhdeksässä eri sarjassa.

Perjantaina kilpailtiin ISU-sarjat ja NTL:ää edustivat noviiseisssa Ella-Maria Konttinen, Minea Vaulamo, Fanny Lahti ja Emilia Heiskanen. Parhaiten heistä onnistui Ella-Maria, joka luisteli hienolla uudella ohjelmallaan 27 luistelijan sarjassa kolmanneksi.

Lauantaina vuorossa oli tähtisarjat ja NTL:n luistelijoita nähtiinkin melkein joka sarjassa. Päivän parhaimpia menestyjiä olivat Emilia Järvinen, joka sijoittui kauniilla ohjelmallaan Aluejuniorit -sarjan toiseksi, Lilian Dahlström, joka sijoittui Aluesilmuissa hienosti kolmanneksi sekä aikuisluistelijamme Saara Hirvi ja Kaisa Sainio, jotka luistelivat Silver -sarjan toiseksi ja kolmanneksi. Pokaalisijoijen lisäksi myös muilta seuramme luistelijiolta nähtiin onnistuneita ohjelmia ja hyviä sijoituksia.

Hyvien suoritusten lisäksi myös kisajärjestelyt sujuivat hyvin, kiitos loistavan talkooporukkamme. Kokonaisuudessaan viikonloppu oli erittäin onnistunut.

Kaunis KIITOS kaikille kilpailujen valmisteluun ja kilpailupäiviin osallistuneille!

Jutun kirjoittaja: TET-harjoittelija Anni Vuorikallas.