Marraskuun kisaterveiset

2.12.2019

Onnistumisia ja finaalipaikkoja!

Kuun alun kotkisoilla (ks. oma uutinen) käynnistynyt marraskuu kului ahkerasti kisatessa ja sekä onnistumisia että hyviä kokemuksia kerätessä.

Mäntsälän jäätaiturit järjesti aluesarjojen 1. Alue Cup -valintakilpailun 7.11., joista Aluejunioreissa luisteleva Emilia Järvinen nappasi hienosti pronssia ja paikan keväällä luisteltavaan Aluemestaruuskilpailuun.

Hyvinkään taitoluistelijat järjesti 16.11. kutsukilpailun, jossa luistelijoitamme nähtiin neljässä eri sarjassa. Kilpailujen onnistujia olivat mm. Taitajat Axel -sarjan voittanut Lotta Valtonen sekä Inka Lehtola, joka tuli B-silmut sarjassa upeasti toiseksi. Myös mm. Mineissä luisteleva Enni Ålander ja B-silmuissa kilpaileva Helmi Holopainen onnistuivat suorituksissaan.

Samana viikonloppuna kilpailtiin myös Keravalla, missä Keravan Luistinseura järjesti mm. kansallisten noviisien ja junioreiden 1. lohkokilpailun. STLL:n alaiset valintakilpailut olivat kaikille osallistuneille luistelijoillemme ensimmäinen ja täten myös opintomatka. Nuorempien kansallisten noviisien sarjassa luistellut Ella-Maria Konttinen onnistui jännittävästä tilanteesta huolimatta ohjelmassaan erinomaisesti sijoittuen sarjassaan neljänneksi.

23.11.2019 järjestettiin Tikkurilassa muodostelmaluistelun kansallisten sarjojen 1.valintakilpailu, jossa seuraa edusti aikuisten muodostelmaluistelujoukkue Frozen Mistrals. Joukkue esitti kilpailuissa kauden kilpailuohjelmansa ensimmäistä kertaa ja sai kilpailusta hyvää palautetta ohjelman jatkotyöstämiseen.

Valintakilpailujen sarjaa jatkettiin myös Lohjan Taitoluistelijoiden 30.11.2019 järjestämässä B-silmujen Alue Cup -valintakilpailuissa, joissa Inka Lehtola luisteli jälleen palkinnoille saaden tällä kertaa suorituksestaan pronssisijan. Inka ja 7. sijoittunut Helmi Holopainen saivat molemat upeasti tuomisekseen myös paikat kevään Aluemestaruuskilpailuun!

Onnittelut kaikille hienoista suorituksista ja tsemppiä treenehin!

Ks. lisää kilpailutuloksista täältä ja aikuisten osalta täältä.