Harrasteluistelu uuteen kukoistukseen -hankkeelle jatkokausi!

21.4.2020

NTL saa OKM:n seuratukea myös kaudelle 2020-2021

Opetus- ja kulttuuriministeriö on myöntänyt vuoden 2020 seuratuet. Seuratukea, jonka avulla lisätään lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksia sekä tuetaan paikallista seuratoimintaa ja liikunnallisen elämäntavan edistämistä, myönnettiin yhteensä 358 hankkeelle.

NTL haki jatkokautta Harrasteluistelu uuteen kukoistukseen -hankkeelleen ja sai toiselle kaudelle 14.000 €:n suuruisen tuen. Tuki on pääosin palkkatukea, joka ohjataan seuran monipuolisen harrastetoiminnan ylläpitämiseen ja harrasteluistelun edelleen kehittämiseen. Kaudella 2020-2021 tukea hyödynnetään mm. uusien harrasteryhmien (aikuinen-lapsi -luistelukoulu ja ex-kisaajat) käynnistämisessä, mutta myös monessa jo viime kaudella aloitetussa kehittämistyössä.

On upeaa, että saimme seuratukea toiselle kaudelle ja näin hyvät edellytykset jatkaa harrastetoiminnan kehittämistä myös tulevalla kaudella, toteaa pj. Kaisa Sainio. Kahden Tähtimerkin Tähtiseurana harrasteluistelumme on jo laadukasta, mutta aina on tilaa myös uudelle ideoinnille ja toiminnan edelleen kehittämiselle!

Ks. lisää seuratuesta täältä ja vuoden 2020 seuratuen saajista täältä