NTL järjestää kaudella 2020-2021 aikuisten Seven Skaters Cupin!

25.4.2020

Järjestettäväksi myös senioreiden ja junioreiden loppukilpailu ja hopeafinaali debytanteille, SM-noviiseille ja junioreille.

STLL myönsi 23.4.2020 NTL:lle kaudelle 2020-2021 kaksi liiton alaista kilpailua.

6.-7.3.2021 seura saa järjestettäväkseen vastaavan kilpailun, mitä seura oli järjestämässä 21.-22.3.2020. Tämän kevään kilpailu jouduttiin kuitenkin peruuttamaan.

23.-25.4.2021 järjestettävä Seven Skaters Cup on ensimmäinen Suomessa järjestettävä vain aikuisluistelijoille suunnattu kansainvälinen IC-kilpailu, jossa kilpaillaan sekä muodostelmaluistelussa, yksinluistelussa, pariluistelussa että jäätanssissa (mahdollisesti myös soolona).

Seven Skaters Cupin valmistelut on jo aloitettu ja mm. seitsemään veljekseenkin viittaavan nimen käytöstä on sovittu Nurmijärven kunnan kanssa. Kilpailua on järjestämässä neljän hengen toimikunta, johon kaivattaisiin vielä lisävahvistusta erityisesti muodostelmaluistelu- ja jäätanssikilpailujen organisoinnin käytännön osaajilta. Järjestelytoimikunta on kiitollinen myös asiantuntija-avusta ilman varsinaisiin järjestelyihin osallistumista.

Seven Skaters Cupin järjestelytoimikuntaan tai asiantuntija-avuksi voi ilmoittautua Kaisalle osoitteeseen (ntl.hallituspj@gmail.com).