Kevätkokouksen antia

13.8.2020

Kauden 2020-2021 toimintasuunnitelma hyväksytty ja uusi hallitus valittu.

Kauden 2019-2020 päättävä kevätkokous pidettiin COVID19-pandemiasta johtuen vasta 12.8.2020.

Kevätkokous hyväksyi kauden 2020-2021 toimintasuunnitelman sekä kauden luistelumaksut. Toimintasuunnitelman löydät täältä. Toimintasuunnitelman hyväksymisen osana kevätkokous myös päätti hallituksen ehdotuksen mukaisesti, että seura päättää jäsenyytensä jäähallin kahviotoimintaa pyörittävässä Jäähallin tuki Ry:ssä.

Tavanomaiseen tapaan kevätkokouksessa valittiin seuralle myös uusi hallitus. Seuran uusi puheenjohtaja on Stiina Airio, jonka lyhyet tervehdykset seuralaisille löydät jo Elokuun PJ-kirjeestä. Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin lisäksi Salla Ålander ja varajäseniksi Henna Suomi ja Sara Nikkinen. Hallituksessa jatkavat myös Aki Paananen, Anita Pohjanlahti ja Nina Dahlström.

Hallituksen yhteystiedot löydät täältä. Yhteystietoja ja vastuualueita täydennetään hallituksen ensi viikolla pidettävän järjestäytymiskokouksen jälkeen.