Jääshow houkuttelee lapsiperheitä!

18.4.2022

Kilpa- ja harrasteryhmiä kevätnäytösharjoittelussa

Kevätnäytökseen on aikaa enää alle viikko

Nurmijärven Taitoluistelijat järjestää tulevana lauantaina Liisa Ihmemaassa -jääshown kaikkien kuntalaisten iloksi. Viime vuodet ovat olleet urheiluseuroille haastavia ja toivoimme, että paikalliset taitoluistelun ja kulttuurin ystävät lähtevät nyt innolla tukemaan toimintaamme, toteavat seuran yksinluisteluvalmentajat Katja Lähteenmäki ja Maj Holmberg. Olen itse osallistunut seuran kevätnäytöksiin pienestä tytöstä alkaen ja puitteet ulkojäillä pidetyistä jääshowsta ovat parantuneet paljon, kertoo Lähteenmäki. Toisaalta muistan yhä vuosikymmenten takaa yleisölle esiintymisen riemun ja toivon, että myös nykyiset harrastajamme pääsevät kokemaan saman - eläytymään jääshown tarinaan hienojen valojen ja lavasteiden keskellä ja nauttimaan yleisön kannustuksesta sekä kiitoksista.

Liisa Ihmemaa -jääshown valmistelu aloitettiin jo keväällä 2020, joten luvassa on huikea liki 200 luistelijan esitys. Jäällä nähdään kaikki luistelijamme pienistä luistelukoululaisista alkaen aina taitaviin kilpaluistelijoihin ja aikuisiin saakka, iloitsee Holmberg. Tänä vuonna olemme halunneet lisätä myös harrasteluistelijoiden näkyvyyttä ja hekin pääsevät monissa eri rooleissa eläytymään tuttuun Liisa Ihmemaan tarinaan, parhaimmillaan jopa yli 50 luistelijan yhteisnumerossa.

Jääshowssa parasta on lasten ja nuorten ilo sekä heittäytyminen esittävän taiteen maailmaan. Lähteenmäki ja Holmberg toivovat, että 23.4.2022 klo 10.30. ja 13.00 esitettävä jääshow kerää yleisöä koko katsomon täydeltä ja ohjelmiaan pitkään harjoitelleet luistelijat pääsevät nauttimaan sekä omista rooleistaan ja osaamisestaan että välittämään esiintymisen riemua katsojille, pääseväthän monet esiintymään nyt ensimmäistä kertaa. Jääshowmme on paikallisin voimin tuotettu ja noin tunnin kestävänä sopii mainiosti myös perheen pienimmille, valmentajat vinkkaavat.

Katso Liisa Ihmemaassa - jääshown esityksistä ja lipuista lisää täältä

Linkki Nurmijärven Uutisten juttuun