Luistelukoulu pukinkonttiin ja luistimet käyttöön veloituksetta

22.11.2022

Kevätkausi tai 5 kerran luistelukoulupassi tarjoushintaan. Uusille luistelijoille luistimet käyttöön veloituksetta kevätkaudeksi.

Osta lapselle lahja, joka sisältää ystäviä, leikkejä ja kivaa tekemistä!

Luistelukoulu 3-6-vuotiaille

• Jäällä pääsee harjoittelemaan luistelun perustaitoja koulutettujen ohjaajien opastuksella.
  • Tunneilla on paljon leikkejä, tarinoita ja ystäviä.
  • Luistelu on mahdollista oman valinnan mukaan joko kerran (180 €/kausi) tai kaksi kertaa viikossa (230 €/kausi). (+40 € jäsenmaksu uudet luistelijat)

Kouluikäisten Välke ja Vauhti

• Välke ja Vauhdissa harjoitellaan luistelun perustaitoja, mutta myös hankalampiakin temppuja.
  • Luistelijat jaetaan jäällä kahteen ryhmään, jotta kaikille löytyy sopivan haastavaa tekemistä.
  • Luistelu on mahdollista oman valinnan mukaan joko kerran (225 €/kausi) tai kaksi kertaa viikossa (345 €/kausi) (+40 € jäsenmaksu uudet luistelijat)

Luistelukauden ostaminen lahjaksi on helppoa! Tästä pääset suoraan kevätkauden ilmoittautumissivuille.

Halutessasi tulosta sivun alalaidasta luistelukauden mainos (pdf), joka on helppo sujauttaa pukinkonttiin!

5 kerran luistelukoulupassi

• Valitse viisi itselle sopivaa harjoituskertaa kevätkaudelle 2023.
  • Nyt saat passin tarjoushintaan 50€! (Tarjous voimassa 23.12.2022 asti, norm. hinta 65€)
  • Passin voi ostaa 3-6-vuotiaalle luistelukouluun tai kouluikäiselle Välke ja Vauhtiin. Kortti on henkilökohtainen.
  • Viiden kerran kortti ei sisällä lisenssiä, eikä myöskään vakuutuksia. Huolehdithan, että luistelijalla on tarvittavat vakuutukset kunnossa ennen jäälle saapumista.

5-kerran luistelukoulupassin ostaminen on helppoa! Tästä pääset suoraan MyClub verkkokauppaan

Halutessasi tulosta sivun alalaidasta 5-kerran kortin mainos (pdf), joka on helppo sujauttaa pukinkonttiin!

Uusille luistelijoille luistimet käyttöön veloituksetta kevätkaudeksi

NTL tekee yhteistyötä SM-Skate Marketing Oy:n kanssa:

• Kaikki uudet luistelukoululaiset ja harrasteluistelijat saavat halutessaan luistimet veloituksetta käyttöönsä kevätkaudeksi 2023.
  • Etu koskee myös luistelijoita, jotka lisäävät harjoitusmääräänsä (esim. 1 kerta/vko => 2 kertaa/vko) sekä muodostelmaluistelukoulun aloittavia.
  • HUOM: Etu ei koske 5 kerran luistelupasseja
  • Jos haluat hyödyntää edun, ota yhteyttä ntl.harrastevastaava@gmail.com

Liitteet