Joulukuun kisaterveiset

5.1.2020

Tuusulasta tuomisina monta hienoa palkintosijaa!

Tuusulan Luistelijat järjestivät Itsenäisyyspäivänä perinteiseen tapaan kilpailut, jotka tällä kertaa käytiin tähtiarvioitavissa sarjoissa. NTL:ltä kilpailuun osallistui 8 luistelijaa, jotka kilpailivat aluesilmuissa, -junioreissa, taitajat axel- sarjassa sekä mineissä.

Kilpailut onnistuivat hienosti seuran luistelijoiden napatessa kilpailuista jopa 5 palkintosijaa. Lilian Dahlström taituroi aluesilmuissa hienosti hopealle Lara LIndqvistin napatessa heti seuraavan pronssisijan.

Myös aluejunioreissa NTL sai tuplapokaalit Emilia Järvisen voittaessa sarjan ja Ilona Karjalaisen luistellessa pronssille.

Taitajat axel -sarjassa vahvaa kilpailukautta tekevä Lotta Valtonen luisteli tällä kertaa hienosti hopealle.

Tarkemmat kilpailutulokset löydät täältä.

Onnittelut kaikille onnistuneista suorituksista!