Aikuisten yksinluistelu

Seurassa toimii aikuisluistelun ryhmä, jossa voi harjoitella kerran tai kaksi viikossa.

Tiistaisin jäällä on kaikentasoiset aikusluistelijat ja lauantaiaamuisin jäälle kokoontuu edistyneiden aikuisten ryhmä. Lauantain ryhmässä on mahdollisuus harjoitella vaikeampia luisteluelementtejä ja omaa kilpailuohjelmaa.

Kisahallin hyppyvaljaat ovat pääsääntöisesti aina lauantain ryhmän käytössä ja satunnaisesti tiistain ryhmän käytössä.

Tunneilla sovelletaan silloin tällöin esimerkiksi alkulämmittelyn yhteydessä STLL:n uuden SkateFit -konseption harjoitteita.

Molempia ryhmiä valmentaa Tarja Forsman.

Seura edellyttää, että aikuisten ryhmissä luistelevilla seuran jäsenillä on voimassaoleva STLL:n luistelupassi. Aikuiset huolehtivat itse luistelupassin hankinnasta ja tarvittavasta vakuutusturvasta.