Aikuisten 5 kerran luistelukoulu 13.1.-10.2.2024

Aikuisten luistelukoulun 5 kerran starttikurssi lauantaisin 13.1.-10.2.2024 klo 10.40-11.20 Klaukkalan jäähallin kilpahallissa. Samaan aikaan jäällä on käynnissä lasten luistelukoulu, joten voit tulla luistelemaan vaikka yhtäaikaa oman lapsen kanssa!

Aikuisten luistelukoulussa harjoittelu aloitetaan ihan luistelun alkeista luistelupotkuun ja teränkäyttöön tutustuen. Osallistujalla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta luistelusta. Kurssilta on mahdollista jatkaa seuraavaan luistelukouluryhmään.

Valmentajana toimii NTL:n aikuisluistelijoiden valmentaja Tarja Forsman.

Varusteiksi tukevat ja oikean kokoiset luistimet, lämpimät ja joustavat vaatteet sekä käsineet. Suosittelemme teräsuojien käyttöä pukukopista kaukaloon siirtyessä.

Hinta: 80€ / 5 kertaa. Hinta sisältää jäsenmaksun, mutta ei vakuutusta. Osallistujalla tulee olla oma vakuutus. Ilmoittautuminen on sitovaa.

Ilmoittaudu mukaan täällä