Oman seuran analyysi

Kaudella 2019-2020 seuran oman toiminnan analyysi järjestettiin peräti viidellä eri kyselyllä, joita olivat oman toiminnan analyysi, vanhempien kysely, lasten kysely, nuorten kysely ja aikuisluistelijoiden kysely. Vastauksia tuli mukavasti, mutta lasten ja nuorten kyselyihin vain muutamia, mistä johtuen lasten ja nuorten kyselyjen vastaustiivistelmiä ei julkaista. Muiden kolmen tiivistelmät löydät sivun alareunasta.

Poimintoja palautteesta osa-alueittain
(skaala 1-5):

Parhaimmat palautteet
- Oman seuran analyysi: johtaminen (3,7) ja hallinto (3,5)
- Lasten ja nuorten vanhemmat: lapsen elämänrytmi (4,6) sekä yhteisöllisyys ja osallistuminen (4,3)
- Aikuisluistelijat: valmentajien ammattitaito (4,6) sekä seuran viestintä ja markkinointi (4,6)

Heikoimmat palautteet
- Oman seuran analyysi: aineelliset resurssit/talous (2,9) ja seuran ihmiset/voimavarat (3,0)
- Lasten ja nuorten vanhemmat: harrastuksen kokonaiskustannukset (2,8) ja lapseni motiivit ja harjoittelut (3,8)
- Aikuisluistelijat: tarjonta (3,9) ja yhteisöllisyys ja osallistuminen (4,1)

Poimintoja sanallisesta palautteesta

- Seurassa toteutuu täydellinen harjoitusilmapiiri. Tervetullut olo, motivoitunut porukka sekä - kannustavat ja ammattitaitoiset valmentajat
- Monipuolinen tarjonta ja todella pätevät valmentajat, jotka antavat hyvin palautetta ja vinkkejä oppimiseen.
- Aikuisille olisi hyvä olla enemmän harrastusmahdollisuuksia ja parempiin aikoihin
laadukasta toimintaa hyvällä asenteella.
- Hauskuus ja viihtyvyys on taattu.
- Olen erittäin tyytyväinen niin seuraan kuin valmennukseen sekä hinta-laatusuhteeseen.