Seuraedut

Lucky Skate

NTL:n jäsenet saavat 10 %:n alennuksen kaikista Lucky Skaten tuotteista. Alennus (koodi: NTL) on hyödynnettävissä sekä myymälässä että verkkokaupassa.

Ajankohtainen tarjous: Aloita luistelu -varustepaketti

Taitoluistelun erikoisliike Lucky Skatesta saat kaiken luisteluun tarvittavan, vuosien kokemuksella. Tarjoamme taitoluistelijan kokonaispalvelun - luistimet, terät, terien kiinnityksen, teroituksen, huollon, tarvikkeet ja vaatteet - yhdestä paikasta, vankalla ammattitaidolla. Palvelutarjontamme on saatavilla myymälässämme ja verkossa, ajanvarauksella tai ilman. Lue lisää Lucky Skaten palveluista täältä.

Lucky Skate myymälä sijaitsee Helsingin Töölössä (Minna Canthin katu 22, 00250 Helsinki. Verkkokauppa on avoinna joka päivä osoitteessa www.luckyskate.fi

Skate Shop

NTL:n jäsenet saavat 10 %:n alennuksen Skate Shopista kaikista uusista normaalihintaisista tuotteista. Alennus ei koske käytettyjä luistimia eikä palveluja (esim. teroituspalvelu).

Spirit Skate & Sportwear

NTL:n jäsenet saavat 7 %:n alennuksen Spirit Skate & Sportwearin tuotteista. Alennus ei koske kilpapukuja eikä ale-tuotteita.

Alennus myönnetään alennuskoodia vastaan verkkokaupassa, noudettaessa tuotteita Variston varastolta ja tapahtumamyynneissä. Alennuskoodi on saatavissa osoitteesta ntl.hallituspj@gmail.com.

Corenius

Klaukkalassa palveleva Corenius Ase & Urheilu tarjoaa Nurmijärven Taitoluistelijoiden jäsenille taitoluistinten teroitusta seuraavilla hinnoilla:

Teroitus 12 €/pari (normaalihinta 15 €/pari)
10 kerran teroituskortti 100 € (kortit lunastettavissa liikkeestä).

Lue palveluista lisää täältä.