Fillarilla treeneihin -kampanja!

3.7.2019

Elokuussa kuljetaan treeneihin polkupyörällä ja tehdään ympäristötekoja!

Kanna kortesi kekoon yhteisen ympäristömme hyödyksi ja osallistu elokuussa Fillarilla treeneihin -kampanjaan. Näin vähennämme yhdessä autoilua ja saat samalla lihaksiakin lämmiteltyä ennen treeneihin saapumista.

Kampanjan säännöt:

- Kuljetaan elokuussa treeneihin polkupyörällä.
- Jokainen pyöräilykerta merkitään kampanjalomakkeeseen (linkki
  alla) vanhemman/aikuisluistelijan allekirjoituksen kera, jolla vanhempi
  todistaa merkinnän oikeaksi.
- Lomakkeet palautetaan viimeistään 5.9. seuran postilaatikkoon jäähallin
  2. kerrokseen.
- Kaikkien lomakkeen palauttaneiden kesken arvotaan 9.9.
  lippupaketti syksyn 2019 Finlandia Trophy -kilpailuun (sunnuntain 13.10.
  kilpailu, 1 lasten ja 1 aikuisten lippu naisten vapaaohjelmaan ja
  jäätanssin vapaatanssiin).
- Jokainen pyöräilykerta treeneihin oikeuttaa arvonnassa yhteen
   arpalipukkeeseen.

Lue lisää aiheesta täältä (Olympiakomitean vinkit ympäristövastuulliseen seuratoimintaan).

Huom! NTL:n vakuutukset eivät kata treenimatkoja. Varmistattehan kotona luistelijan kanssa, että lapsella on lupa polkupyöräilyyn, että polkupyörä on kunnossa ja pyöräilyreitti sekä käyttäytyminen mm. sen risteyskohdissa lapsella hyvin hallussa. Myös luistinten kuljetustapa kannattaa yhdessä tarkistaa.

Ps. Osallistuminen on vapaaehtoista, mutta etenkin lähellä asuville ja aktiivisti muutenkin pyörällä liikkuville lämpimästi suositeltavaa :).

EDIT 9.9.2019: Kampanjapalkinnon voitti Helmi Holopainen R3-ryhmästä. Onnittelut Helmille!