Valmentajat ja kesätyöntekijät kesä-heinäkuussa 2020

8.6.2020

Huomioithan poikkeukselliset ajat yhteydenotoissa.

Seuran valmentajat ovat touko-heinäkuussa lomalla tai lomautettuna.

Toiminnanjohtaja ja harrasteluisteluvastaava Asta Uusimäki tekee toukokuusta juhannukseen töitä noin 1pv/ viikko, joten Asta lukee ntl.astau@gmail.com, nurmijarventaitoluistelijat@gmail.com ja ntl.laskut@gmail.com osoitteita juhannukseen saakka, mutta normaalia harvemmin. Asta jää juhannuksesta kesälomalle.

Yksinluisteluvalmentajat Maj Holmberg ja Katja Lähteenmäki kesälomalta töihin viikolla 25 ja ovat kesä-heinäkuussa töissä seuraavasti:

Viikko 25: 16.- 17.6.
Viikko 26: 23.- 24.6.
Viikko 27: 30.6.-2.7.
Viikko 29: 14.-16.7.
Viikko 31: 28.-29.7.

Touko-elokuussa seuran kesätyöntekijöinä toimivat R5-ryhmän luistelijat Ilona Karjalainen ja Juliette Ratilainen, jotka molemmat työskentelevät seuralle 2 viikon jaksot OP:n tuella. Ilona ja Juliette tekevät seuralaisille mm. somehaasteita, markkinointimateriaalia sekä toimivat loppukesästä tunneilla ohjaajina.

Seuran toimintaa koskevissa asioissa voit kääntyä myös pj. Kaisa Sainion puoleen (ntl.hallituspj@gmail.com tai 0400-415292 (mieluiten ilta-aikaan)).