NTL hallitus hakee talousvastaavaa

11.9.2022

NTL hallitus hakee joukkoonsa seuran taloudesta vastaavaa.

Talousvastaavan tehtäviin kuuluu seuran taloustilanteen seuranta ja siihen kantaa ottaminen yhdessä hallituksen kanssa sekä mahdollisesti tarvittavat laskelmat, avustushakemukset ym. Lisäksi toimenkuvaan kuuluu laskujen sekä seuran pankkitilin seuranta.

Jatkuva kausilaskutusprosessi ja perintätoimet hoituvat MyClubin prosessein kautta, joten vain satunnainen laskutustyö kuuluu talousvastaavalle. Seura käyttää myös ulkoistettua tilitoimistoa palkkojen hoitamiseen ja henkilöstöhallintaan.

Tehtävien hoitamisen eduksi katsotaan taloussuuntautuneisuutta ja kiinnostusta seuratoimintaan.

Tässä mainio aitiopaikka seuratoimintaan. Tule rohkeasti mukaan matalalla kynnyksellä!

Lisätietoja antaa hallituksen puheenjohtaja Henna Suomi, ntl.hallituspj@gmail.com