NTL Ry ylimääräinen jäsenkokous ke 22.3.2023

7.3.2023

Nurmijärven Taitoluistelijat Ry kevätkokous järjestettiin 1.3.2023. Kokouksen pöytäkirja löytyy täältä.

Kokouksessa käytiin läpi toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä päätettiin luistelu- ja jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle toimintavuodelle 2023-2024. Kokouksessa emme saanet valittua seuralle uutta hallitusta erovuorossa olevien tilalle, joten järjestämme ylimääräisen jäsenkokouksen keskiviikkona 22.3.2023 klo 18 Klaukkalan jäähallin pienessä kokoushuoneessa (2 krs). Esityslista liitteenä.

Ylimääräisessä jäsenkokouksessa on tarkoitus valita seuralle uusi hallitus toimintavuodelle 2023-2024. Hallituksessa on 5 varsinaista jäsentä ja 2 varajäsentä. Mikäli hallitusta ei saada valittua, ei seuralla ole edellytyksiä toimia. Tällöin nykyinen hallitus aloittaa valmistelut seuran toiminnan lopettamiseksi. Tähän tilanteeseen emme halua päätyä. Vetoankin nyt kaikkiin seuramme jäseniin – luistelijoiden vanhempiin ja huoltajiin – osallistumaan vahvemmin seuran toimintaan. Hyvinkin pienellä panoksella pystyt kantamaan kortesi kekoon, ja silloin taakka ei kasvaa yksittäisille hallituksen jäsenelle kohtuuttamaksi. Tarvitsemme laajan joukon toimijoita niin luistelukoulusta, harrasteluistelusta kuin kilpaluistelusta, mukaanlukien aikuisluistelu. Jokainen on siis kelvollinen osallistumaan toimintaan ja mielipidettäsi sekä panostasi arvostetaan. Hallituksen painopisteenä on keskittyä seuran tulevaisuuden suunnitteluun ja luistelijoille mielekkään seuran rakentamiseen. Seuran operatiiviset päivittäiset asiat pyörivät seuran toiminnanjohtajan johdolla. Kehotan tulemaan mukaan matalla kynnyksellä jäsenkokoukseen!

P.S. Muistutuksena, että seuran 16-vuotiaana jäsenenä pääset osallistumaan seuran jäsenkokouksiin äänioikeudella. Lisäksi voit asettua ehdolle seuran hallitukseen. Kaikki luistelijat ovat seuran jäseniä. Luistelijan huoltaja voi liittyä seuran jäseneksi ei-luistelevana jäsenenä. Huoltajan jäsenyys ja täten jäsenmaksu on vapaaehtoinen, mutta suositeltava. Lue lisää jäsenyydestä täältä ja liity seuran jäseneksi, jos sitä et jo ole. Pääset vaikuttamaan seuran asioihin.

Ystävällisin terveisin
Nurmijärven Taitoluistelijat Ry / Henna Suomi / hallitus pj