101 dalmatilaista oli nappisuoritus!

15.12.2013

Liinu Lähteenmäki Perditana ja Petra Riikonen Pongona
K3-ryhmän tytöt 12 pentuna

Jäällä taituroitiin ja katsomossa viihdyttiin - loistonäytös siis jälleen kerran!

Kauden 2013-2014 päänäytös esitettiin liki täysille katsomoille 13.-14.12.2013. Oli hienoa huomata, että vaikka joulu lähestyy ja tapahtumia oli tarjolla yllin kyllin, yleisö löysi jälleen runsain joukoin seuramme päätapahtumaan!

Jäällä nähtiin ihastuttavia esityksiä aina Hohde ja Säihke -ryhmien perhosesityksestä alkaen kymmenien ja kymmenien pienten dalmatialaisen pentujen vauhdikkaisiin kohtauksiin.

Seuran muodostelmaluistelujoukkueet Frozen Coriolis ja Frozen Mistrals esittivät näytöksessä kilpaohjelmansa muiden esittäessä taidokkaat varta vasten tehdyt koreografiat. Toinen toistansa hienommat esitykset Loiste -ryhmän pienistä morsiusneidoista aina K2-kilparyhmän vauhdikkaisiin soolorooleihin ihastuttivat niin katsojat kuin kaikki näytöksen tekemiseen osallistuneetkin.

Kiitos kaikille 101 -dalmatialaista näytökseen osallistuneille!!! Näytös on luistelijoiden vuoden kohokohta ja on loistavaa, että onnistuimme jälleen kerran aikaansaamaan hienon ja ikimuistettavan elämyksen!

Ks. kuvia näytöksestä täältä.