Lohkokisat onnistuivat nappiin!

Aada Leskelä valmistautumassa.
Kannustajajoukot valmiina katsomossa.

Iso kiitos kaikille!

NTL järjesti 5-16.1.2019 debytanttien, noviisien ja SM-noviisien 1. lohkon 2. lohkokilpailun. Kilpailu oli ensimmäinen NTL:n järjestämä STLL:n alainen kilpailu ja vaati paljon uuden opettelua erityisesti kilpailun johdolta. Etenkin arviointiin tarvittavan tuomariston laajuus, ISU-kisan järjestäminen konekisanana sekä testien suorittaminen kilpailun yhteydessä olivat asioita, jotka vaativat perehtymistä.

Kilpailu onnistui järjestelyiltään erinomaisesti, mikä näkyi hienosti niin luistelijoiden, yleisön kuin tuomareidenkin palautteessa. Taustalla tehty työ pienten yksityiskohtienkin hiomiseksi ja tarkastamiseksi siis kannatti. Samalla seura sai arvokasta tietoa ja osaamista seuraavien vastaavien kilpailujen valmistelua ja läpivientiä varten.

Kilpailuun osallistui ja siinä sarjojensa kulta- ja hopeafinaalipaikkoja tavoitteli liki 100 debytanttia, noviisia ja SM-noviisia 1. lohkoon kuuluvista seuroista pois lukien poikien sarjat, joihin osallistujia tuli ympäri Suomen. Jäällä nähtiin monia todella hienoja ohjelmia ja onnistumisia. NTL:ää kilpailuissa edustivat SM-noviiseissa luistellut Sanni Sainio sekä noviisit-sarjassa kilpailleet Emilia Järvinen, Anni Vuorikallas ja Aada Leskeä.

Ks. lisää kilpailuista täältä.

Kiitos kaikille kilpailuun ja sen järjestelyihin osallistuneille! Kilpailut olivat seuralle huippujuttu!