Innolla kohti uutta kautta!

29.4.2019

Seuralle hyviä uutisia uuden kauden suunnittelua vauhdittamaan!

NTL sai kauden 2018-2019 päättymisen kynnyksellä upeita uutisia uutta alkavaa kautta 2019-2020 silmällä pitäen.

Suomen Taitoluisteluliitto myönsi seuramme järjestettäväksi 21-22.3.2020 YL junioreiden ja senioreiden loppukilpailut sekä hopeafinaalit junioreille, SM-noviiseille ja debytanteille. Kilpailut tulevat olemaan huikea tilaisuus nähdä todella hienoja taitoluistelusuorituksia ja mahtavaa olisi, jos kilpailuissa nähtäisiin myös nurmijärveläisväriä! Ks. kilpailukalenteri kokonaisuudessaan täältä.

Lisäki opetus- ja kulttuuriministeriö myönsi seurallemme 15.000 euron suuruisen seuratoiminnan kehittämistuen Harrastajaluistelu uuteen kukoistukseen -hankkeeseen, jonka tarkoituksena on kehittää eirtyisesti harrastajaryhmien toimintaa ja lisätä niiden taitoluistelun harrastajien, jotka eivät kuulu ns. yksinluistelun kilpapolkuun, lajin harrastamismahdollisuuksien monipuolisuutta. Lue seuratuesta lisää täältä.

Sekä myönnetyt loppukilpailu ja hopeafinaali että myönnetty seuratuki ovat NTL:lle hienoja tilaisuuksia oppia ja kehittää toimintaansa sekä jatkaa laadukasta työtä taitoluistelun parissa. Molemmat vaativat myös seuralta paljon hyvää suunnittelua ja tavoitteellista työtä iloista luistelumieltä unohtamatta.

Kiitokset kaikille vielä kerran päättyvästä kaudesta sekä iloa ja intoa uuteen kauteen!