Seuratoiminnan kehittämistä Kisakalliossa!

20.5.2019

Ilolla ja innolla kohti uusia kausia!

Seuran hallitus työsti 18.5.2019 kauden 2019-2020 - ja myöhempienkin kausien - suunnitelmia kehittämispäivällä Kisakalliossa toiminnanjohtaja Katja Lähteenmäen ja yksinluistelun vastuuvalmentaja Maj Holmbergin kanssa.

Kehittämispäivällä työstettiin mm. kauden 2019-2010 toimintasuunnitelmaa, joka hyväksytään 11.6.2019 pidettävässä seuran kevätkokouksessa. Lisäksi kehittämispäivässä käsiteltiin seurakyselyn tuloksia, joista voit lukea lisää täältä.

Kehittämispäivällä päivitettiin myös seuran visio, joka ulottuu nyt vuoteen 2025 saakka. Vision päivittämisessaä huomioitiin niin syksyllä toteutettu Nyt visioidaan -kysely kuin seuratoiminnan kehittyminen.

Lisäksi Kisakalliossa käytiin läpi Harrasteluistelu uuteen kukoistukseen -hankkeen suunnitelmia sekä käynnistettiin seuran vapaa-ajan hupparin suunnittelu. Harrasteluisteluhankkeesta lisätietoa luvassa myöhemmin lisää.