Luistelukoulut ja harrasteryhmät

Uusien luistelijoiden ilmoittautuminen luistelukouluun ja harrasteryhmiin syyskaudelle 2024 on alkanut

Ilmoittautuminen tapahtuu NTL MyClubin kautta, kunkin harrasteryhmän omalla linkillä. Uusille jäsenille MyClub tarjoaa ensin rekisteröitymisen.

Ilmoittautumislinkit, tuntiajat sekä hinnat löytyvät alla olevasta taulukosta. Huomioithan, että joidenkin ryhmien harjoitusten aikataulu on vielä suuntaa antava, aikataulu tarkentuu kesän aikana.

Luistelukoulut ja harrasteryhmät / syyskausi 2024

Ryhmän nimiLuistelijan ikäHarjoituksetKausimaksu

NTL x Kurra luistelukoulu

Alle kouluikäisetLisätietoa tulossa pian, ilmoittautuminen alkaa Heinäkuussa!

Taitoluistelukoulu 1 krt / vko

Ilmoittautuminen

Keskiviikkoisin jääharjoitukset klo 17.20-18.00

TAI

Lauantaisin jääharjoitukset aamupäivällä (tarkempi aika varmistuu kesän aikana)

180€

Taitoluistelukoulu 2 krt / vko

Ilmoittautuminen

Keskiviikkoisin jääharjoitukset klo 17.20-18.00

JA

Lauantaisin jääharjoitukset aamupäivällä (tarkempi aika varmistuu kesän aikana)

230€

Miniloiste 2 krt / vko

Keskiviikkoisin jääharjoitukset klo 17.20-18.00

JA

Lauantaisin jääharjoitukset aamupäivällä (tarkempi aika varmistuu kesän aikana)

250€

Tuike 1 krt / vko

KoululaisetLauantaisin jääharjoitukset n. klo 12-13240€

Tuike 2 krt / vko

Torstaisin jääharjoitukset n. klo 16

JA

Lauantaisin jääharjoitukset n. klo 12-13 + vapaavalintaiset oheisharjoitukset lisämaksusta (60€) jään jälkeen

360€

* Säihke 1 krt / vko

Tiistaisin jääharjoitukset klo 15.50-16.40

TAI

Lauantaisin jääharjoitukset n. klo 12-13 + vapaavalintaiset oheisharjoitukset lisämaksusta (60€) jään jälkeen

240€

Lauantaisin oheisharjoitukset n. klo 9 ja jääharjoitukset n. klo 9.30-10.30

450€

5 kerran kokeilukortti / Taitoluistelukoulu

(sis. jäsenmaksu ja vakuutus)

5 kerran kokeilukortti / Tuike

(sis. jäsenmaksu ja vakuutus)

5 kerran kortti / Aikuisluistelijat

(sis. jäsenmaksu, ei vakuutusta)

Yli 18 -vuotiaat

Lisätietoa tulossa pian

*) Näihin ryhmiin voi ilmoittautua vain valmentajan suosituksesta.

**) Kausimaksu laskutetaan kahdessa erässä

Taitoluistelukoulun ja harrasteryhmien kausimaksut:

Kausimaksun lisäksi tulee maksaa jäsenmaksu 40 €. Jäsenmaksut laskutetaan ilmoittautuneilta kerran kauden aikana. Mikäli luistelija jatkaa kevätkaudella, jäsenmaksua ei laskuteta uudelleen. Lisää tietoa jäsenrekisteristä täältä

Kausimaksut laskutetaan yhdessä erässä kauden alussa. Syyskausi laskutetaan syyskuussa ja kevätkausi tammikuussa. Ilmoittautuminen koskee koko kautta. Kausimaksuista saa palautusta vain pakottavasta syystä kuten paikkakunnalta muutto tai pitkäaikainen sairastuminen / loukkaantuminen. Palautusta anotaan seuran hallitukselta.

Vakuutukset

Jokaisella Suomen Taitoluisteluliiton (STLL) jäsenseurassa luistelevalla tulee olla joko harrastaja- tai kilpailupassi. Luistelupassin ostamalla urheilija ja/tai toimihenkilö sitoutuu noudattamaan Suomen Taitoluisteluliiton kilpailu- ja kurinpitosääntöjä sekä eettistä ohjeistusta.

Alle 15 -vuotiaat ja 1-2 kertaa viikossa jäällä harjoittelevat luistelijat:
Luistelukoululaisten ja harrasteluistelijoiden (Tuike 1-2 krt / vko, Säihke 1-2 krt / vko ja Hohde 2 krt / vko) kausimaksuun sisältyy luistelukoulupassi, joka kattaa luistelutunnilla tapahtuneet tapaturmat.

15-vuotta täyttäneet ja / tai yli 2 kertaa viikossa jäällä harjoittelevat luistelijat:
Luistelijat ovat velvollisia hankkimaan oman vakuutuksellisen harrastepassin. Vakuutuksettoman harrastepassin voi hankkia mikäli oma vakuutus kattaa urheilutapaturmat. Tarkista omasta vakuutusyhtiöstä tapaturmavakuutuksesi kattavuus ja  hanki Suomen Taitoluisteluliiton harrasteluistelupassi. Lisää tietoa luistelukoulu- ja harrastepasseista saat täältä.

5 kerran kokeilukortti:

Taitoluistelukouluun, Tuike -harrasteryhmään ja aikusten harjoituksiin voi osallistua myös viiden kerran kokeilukortilla. Lasten kokeilukortti sisältää jäsenmaksun ja vakuutuksen (luistelukoulupassi). Viiden kerran kortin voi ostaa kerran kauden aikana ja siirtyä sen jälkeen jatkamaan kausimaksulliseen ryhmään. Siirtyessä jäsenmaksua ei laskuteta enää uudelleen.

Harjoitusaikataulut:

Seura varaa oikeudet aikataulumuutoksiin. NTL ei järjestä harjoituksia pyhäpäivinä, eikä pyhäpäivinä peruuntuneita harjoituksia korvata. Muiden syiden vuoksi, kuten jäähallilla järjestettyjen tapahtumien takia peruuntuneet kerrat pyritään ennakoimaan ja ottamaan huomioon ryhmäkohtaisten aikataulujen suunnittelussa. Poikkeusaikatauluista (esim. loma-ajat ja peruuntuneet jäävuorot) ilmoitetaan ryhmille erikseen.

Valokuvauslupa:

Ilmoittautumislomake sisältää mahdollisuuden kieltää luistelijasta otettujen valokuvien käyttämisen. Huomaathan, että ryhmäkuvien ja esimerkiksi näytöstön tilannekuvien, joissa on useita eri luistelijoita, käyttäminen on kiellosta huolimatta mahdollista.

Lisätietoja ja varapaikalle ilmoittautuminen

Lisätietoja harrasteryhmiltä saat lähettämällä viestiä osoitteeseen ntl.harrastevastaava@gmail.com tai soittamalla numeroon 0401599089, josta voit tiedustella myös varapaikoista, jos ryhmät täyttyvät (merkitään taulukkoon ryhmittäin niiden täyttyessä). Laita viestiin ilmoittautujan nimi ja ryhmä johon haluatte varapaikalle, sekä yhteystiedot. Otamme teihin yhteyttä, jos paikkoja vapautuu.